Łatwa

RINGS OF GLORY

Obręcze chwały tylko dla zuchwałych, czyli 12 metrów kółek gimnastycznych, zawieszonych w rzędach. Żeby pokonać tę przeszkodę trzeba się naprawdę solidnie napracować. Rada Wodza: Bardzo ważny jest zamach. Pamiętajcie, że przeszkodę kończy dotknięcie dzwonka

Łatwa

RÓWNOWAŻNIA

To taki barbarzyński spacer w chmurach ale po elementach stałych i ruchomych . Należy przejść na jej koniec bez kontaktu z podłożem.Dozwolone jest użycie tylko i wyłącznie nóg. Przeszkodę uważa się za zaliczoną gdy wojownik dotknie ostatniego elementu równoważni.

Łatwa

WYRZUTNIA

Lubisz skakać do wody? Ta przeszkoda jest stworzona dla Ciebie! Na środku specjalnie przygotowanego basenu wisi dzwoneczek i należy go dotknąć. Do pomocy na brzegu ustawione zostały specjalne wyrzutnie, które ułatwiają wybicie. Rada wodza: koniecznie wybij się z jednej nogi, polecisz dalej i wyżej!

blog-3

Łatwa

CHOMIK

Chomik to obrotowy walec zawieszony w powietrzu, którego ścianki składają się z poziomych poprzeczek. Zaliczysz przeszkodę jeżeli przejdziesz po metalowych szczeblach pełen obrót i dotkniesz szczebla na którym zaczynałeś zabawę z chomikiem. Zabrania się chwytania elementów konstrukcji oraz użycia nóg w celu pokonania przeszkody (za wyjątkiem wejścia na przeszkodę)

Łatwa

LENIWIEC

Leniwiec to belki drewniane zamontowane równolegle do podłoża. Leniwca przechodzimy na parówkę (dołem pod belką) na końcu czeka na nas dzwoneczek!

Łatwa

MAXIMUS

Kolejna przeszkoda hybryda, składająca się z 4 elementów. Na pierwszy ogień idą bale ustawione pod kątem 45 stopni, na które trzeba się wspiąć, żeby dotrzeć do kolejnego elementu, czyli siatki. Metoda jej pokonania jest dowolna, od turlania przez czołganie do zwykłego przechodzenia. Trzecią częścią Maximusa jest triceps killer, czyli dwie metalowe rurki zawieszone nad ziemią, które należy przejść opierając się na wyprostowanych rękach. Na sam koniec zostawiliśmy prawdziwy barbarzyński cukiereczek, czyli ruchome belki, które trzeba pokonać wieszając się na nich, jedna po drugiej. Zbawienny dźwięk dzwonka zalicza przeszkodę. Rada Wodza: Pod balem znajduje się lina która pomoże w wpełzaniu, jedną nogą się odpychaj od belki- odciąży to ręce których świeżość przyda się na kolejnych elementach Maximusa.

Łatwa

NINJA

W tej przeszkodzie drodzy Barbarzyńcy pokonujecie trasę między drewnianymi słupkami o średnicy 5 cm, trzymając w objęciach jednego przechodzicie na drugi. Jak japońscy wojownicy musicie wykazać się siłą i odpowiednią strategią. Rada Wodza: Tu liczy się siła nóg i technika.

Łatwa

PAJPIK

Rodzaj rampy o dość dużym nachyleniu, na którą należy wbiec, a następnie wspiąć się na szczyt i zejść za pomocą liny. Kluczem do sukcesu jest dobry rozbieg i mocne wybicie. Rada Wodza: Liczy się dobre przyspieszenie, pewne odbicie i mocny chwyt.

blog-3

Łatwa

PRZEJŚCIE GÓRĄ

W tej przeszkodzie zmieniamy się w pająka i zasuwamy na drugi koniec pajęczyny.

Łatwa

ŚCIANKI OBROTOWE

Dla prawdziwego wojownika nie ma takiej ściany, której nie dałoby się pokonać, dlatego w tej przeszkodzie należy wspiąć się na nią i przejść na drugą stronę. Do wędrówki na górę tym razem można użyć elementów konstrukcyjnych. Jak sama nazwa wskazuje ścianka jest ruchoma.

Łatwa

SNAKE

Drewniana konstrukcja, w której poziomo ustawione belki należy pokonać raz górą, a raz dołem niczym wąż. Ta przeszkoda wygląda niepozornie, ale uwaga, to tylko złudzenie. Rada Wodza: Snejk lubi kąsać dlatego płynnie pokonaj tą przeszkodę.

Łatwa

ZASIEKI

Trasa Barbarian Race to czasem prawdziwy poligon, a ta przeszkoda jest tego dowodem. Dlatego czeka tu na Ciebie kilkumetrowy odcinek, który należy pokonać czołgając się pod siatką z drutu kolczastego. Armia barbarzyńców Cię wzywa jesteś gotowy na test?

Łatwa

ANGARD

Ta przeszkoda to taki pojedynek na barbarzyńskie miecze świetlne. Stojąc na belce musisz przy pomocy kija zakończonego gąbką zepchnąć swojego przeciwnika na ziemię. Przegrasz lecisz na rundkę karną.

Łatwa

FOKA

To jedna z bardziej relaksujących przeszkód. Na wodzie umieściliśmy kilkumetrowy odcinek trasy, na którym umieściliśmy ogromne, dmuchane dętki. Możesz na nich poleżeć lub żeby zaliczyć przeszkodę przejść.

blog-3

Łatwa

THORE

Jeżeli chcecie się poczuć jak jedna z postaci komiksów Marvel’a, prosimy bardzo. Thore to przeszkoda wymagająca niesamowitej celności i siły. Jeżeli się uda można biec dalej, jeżeli nie, to szukacie swojej bohaterskiej mocy w rundzie karnej.

Łatwa

ZJEŻDZALNIA

Jedna z bardziej relaksujących barbariańskich przeszkód. Da się ją pokonać na różne sposoby m.in. przodem lub tyłem. Kończy się niepowtarzalnym skokiem do basenu z woda i można tu ustrzelić najlepsze zdjęcie z Barbarian Race. Chcecie się poczuć jak Adam Małysz na skoczni? Ta przeszkoda jest dla Was. Rada Wodza: Uśmiech na twarzy radość w sercu i GO

blog-3

Łatwa

JUMPER

Wyobraź sobie, że jesteś nad rzeką i musisz ją przejść skacząc naprzemiennie po wystających kamieniach. Tylko u nas zamiast kamieni znajdują się specjalne platformy ustawione pod kątem 45° do podłoża. Do jej pokonania możesz używać nóg oraz rąk. Przeszkodę zaliczamy gdy dotkniesz dowolną częścią ciała ostatniej platformy.

Trudna

RUCHOME DRABINKI

Ta przeszkoda składa się z drabinek ale żeby nie było tak łatwo są one ruchome. Można ją pokonać tylko i wyłącznie za pomocą rąk, a dodatkowo dla utrudnienia zabrania się chwytania elementów jej konstrukcji oraz taśm na których zawieszone są drabinki. Przeszkodę uważa się za pokonaną gdy uderzysz w dzwonek.

Trudna

EGZEKUTOR

Tej przeszkody nie da się opisać ją trzeba zobaczyć. Start rozpoczyna się od skoku na trampolinie, która podrzuca Cię na drążek zawieszony na łańcuchach. Następnie czeka na Ciebie szereg ruchomych elementów do pokonania. Nie martw się, że nie dasz rady, egzekutor ma dwustopniową skalę trudności.

Trudna

LOW RING

Top 3 najtrudniejszych przeszkód na barbarianie. Sporo elementów zawieszonych nisko nad ziemią , m.in. obrotowe koło na zawiasach, drążki, kółka gimnastyczne. Zabronione korzystanie z elementów konstrukcyjnych. W tej przeszkodzie przyda się zwinność!

Trudna

STAIRWAY TO HEAVEN

Przeszkoda polega na przeskoczeniu za pomocą stalowego drążka pionowo do góry zawieszając się na kolejnych hakach bez kontaktu z podłożem. Do pokonania przeszkody dozwolone jest użycie tylko i wyłącznie rąk. Nie zezwala się na chwytanie elementów konstrukcji. Przeszkodę uważa się za zaliczoną gdy zawodnik wykona minimum 3 przeskoki w górę na kolejne haki znajdujące się na tej samej wysokości.

Trudna

BARBARA

To 4 metrowa, drewniana ścianka, o różnych kątach nachylenia, na którą trzeba się wspiąć ze zwinnością kota. Barbara, jak każda kobieta potrafi być kapryśna i trudna, a do pokonania jej może potrzebna być pomoc. Rada Wodza: Zdobądź przyjaciół na trasie, mogą się przydać.

Trudna

COMBO

To kilkuelementowa przeszkoda składająca się z: liny, z której trzeba przedostać się na zawieszone dalej koło gimnastyczne, a następnie należy dostać się na stalowe, pionowe koło na łożyskach, później do przejścia zostaje Ci już tylko worek bokserski oraz drewniana belka zawieszona pod kątem. Dodatkowo nie można dotykać elementów konstrukcji. Przeszkodę uważa się za zaliczoną, gdy zawodnik przejdzie przeszkodę bez kontaktu z podłożem i dostanie się za czerwona taśmę.

Trudna

DRAGON TAIL

Przyciągasz metalową obręcz i za jej pomocą przeskakujesz na sam koniec ogona smoka.

Trudna

FATALTY

To prawdziwy killer i prawdziwy barbarzyński poziom hard. Pierwszy element polega na przekładaniu kółek gimnastycznych na kołkach. Następnie czeka na Was zabawa w Tarzana i walka z linami. Jeżeli czujecie jeszcze niedosyt zmagań z własnymi kończynami dorzucamy 3 element Fatality, przejście pod siatką. Na finał tej przeszkody przygotowaliśmy prawdziwą petardę - kołkownicę - czyli belkę z wyżłobionymi otworami, w które trzeba wkładać kołki, żeby przesuwać się do przodu. Zapomnieliśmy dodać, że wszystkie te elementy zawieszone są w powietrzu, co maksymalnie utrudnia wykonanie tego zadania. Rada Wodza: W tej przeszkodzie potrzebna jest przede wszystkim koncentracja, siła rąk i silna wola. Tuż za nią usytuowana jest meta. Be Barbarian!

Trudna

KOŁOWROTY

Stalowe koła, obracające się wokół własnej osi, zawieszone nad ziemią, w rzędzie jeden za drugim. Przyda się dobry balans ciala. Na końcu wystarczy dotkać dzwonka. Zabrania się chwytania elementów konstrukcji oraz użycia nóg w celu pokonania przeszkody (za wyjątkiem wejścia na przeszkodę).

Trudna

LATAJĄCY BARBARZYŃCA

Trudna przeszkoda, w której liczy się precyzja i siła rąk. Zbudowana jest z 4 drążków oddalonych od siebie o 1,8 metra, które trzeba pokonać przeskakując z jednego na drugi. Uczy latania, a im szerszy rozstaw, tym jest bardziej wymagająca. Można ją ominąć zaliczając zwykłego Monkey Bar, który jest obok.

Trudna

HOT WHEELS

Marzyłeś żeby zostać królem dżungli? Ta przeszkoda pozwoli Ci poczuć się jak Tarzan. Musisz tylko przejść za pomocą czerwonych kół na drugą stronę przeszkody, oczywiście bez kontaktu z podłożem. Koła są zamontowane pod różnym kątem i są na łożyskach co sprawia że zabawa jest przednia. Dodatkowo nie możesz przy tym dotknąć elementów konstrukcji za wyjątkiem momentu rozpoczęcia pokonywania przeszkody. Zostaniesz królem dżungli uderzając w dzwonek.

Trudna

Ding Dong

Masz do dyspozycji młot, należy uderzyć tak w platformę by mechanizm doleciał do dzwonka. Kobiety mają do dyspozycji inny młot.

Trudna

Latający

Za pomocą czerwonych rur oddalonych od siebie należy przedostać się na drugą stronę przeszkody.

Trudna

Low Rig 2

Przeszkoda polega na przejściu na drugą stronę za pomocą różnych elementów zawieszonych ok 1m nad ziemią. Przeszkodę rozpoczynamy przed linką startową od zjazdu na drążku po prowadnicy.

Trudna

Hybryda

Przeszkoda polega na przejściu na drugą stronę za pomocą różnych elementów zawieszonych ok 1m nad ziemią. Przeszkodę zaczynamy od przyciągnięcia worka bokserskiego i wejścia na rusztowanie, tj. umieszczenia obu nóg na rurce startowej. Następnie skaczemy na worek i zjeżdżamy na nim . Następnie przechodzimy na następne elementy.